Vsebina/cilji modula:
Strateško komuniciranje in odnosi z javnostmi:
- Razumevanje vloge strateškega komuniciranja v zdravstvenih ustanovah
- Poznavanje ključnih deležnikov ustanove in njihovih vlog
- Poznavanje različnih oblik in ravni komuniciranja v zdravstveni ustanovi:
- Komuniciranje z mediji
- Interno komuniciranje
- Upravljanje kriznega komuniciranja in komuniciranja tveganj
- Merjenje učinkovitosti komuniciranja
Asertivno komuniciranje:
- Stebri asertivnosti (kako povedati in kako sprejeti povratno informacijo; kako prepoznati karakterne lastnosti (temeljna prepričanja, vzorci mišljenja in odzivanja oz. delovanja), kako pohvaliti (kdaj, za kaj)
- Reševanje konfliktov
- Situacijsko vodenje (kaj pomenijo: direktiva, prepričevanje, sodelovanje in delegiranje)
- Vodenje sestankov
- Kako razviti odločnost, asertivnost in učinkovitost pri vodenju
- Kako in kdaj razviti odgovornost
Poslovni protokol:
- Moč prvega vtisa
- Rokovanje, naslavljanje, seznanjanje
- Pisno komuniciranje – uradni dopisi, vljudnostna pisma, čestitke, vabila, elektronska komunikacija
- Pravila poslovnega oblačenja – oblačila za prosti čas, delovna in formalna oblačila, večerne obleke
- Urejenost poslovnih prostorov
- Poslovni sestanki. poslovni in protokolarni obiski v podjetju
- Pravilna uporaba in obešanje zastav